söndag 13 juli 2014

Tiden..

Soluppgång en morgon i mars 2013
Hur har den kunnat gå så snabbt egentligen?, inte länge sedan jag ju sa "Åh, vad gott, nu börjar min semester", det är inte det att jag ogillar mitt jobb, snarare tvärtom, fast det kan vara lite jobbigt ibland, men vilket jobb är inte det?..men jag säger nog inte direkt "Åh, vad gott, nu börjar jag jobba snart", det hade inte gjort ont med två veckor till, tiden går alldeles för fort, och fortare tycks den gå ju äldre man blir på något konstigt sätt.

En liten ljuspunkt iallafall som jag kom på nu när dom sista timmarna på semester håller på att ta slut är att jag börjar ju faktiskt veckan som kommer med en ledig dag..jippie!, en ledig dag till.

2 kommentarer:

Carver sa...

That's a lovely sky.

Carole M. sa...

a very pretty image with a beautiful sky...