måndag 4 februari 2013

Please dont eat me!


Nu hoppas jag dom snart ringer från kamera butiken och säger att den till butiken inlämnade kameran finns att hämta, jag köpte på utförsäljning ett ND filter som passar till vidvinkelobjektivet, det vill jag testa och använda, men då vill jag göra det med kameran som rengörs.

Under tiden tog jag idag denna bild med ett 35mm objektiv och ett +4 närbildslins för skoj skull, man kan kanske tänka sig att den säger (tänker) "Please dont eat me!", den har absolut inget att vara orolig för, än finns det mat i huset.

1 kommentar:

Mia sa...

Vet inte vad jag gör med mina kommentarer när jag skriver i din blogg...

Det är tur att ni har mat i huset så ni inte behöver ta den lilla firren... Den skulle ni inte bli mätta på! Firren däremot tror jag är hungrig och vill ha något gott att slörpa in i gapet...