lördag 25 februari 2012

Stormy Weather


11 kommentarer:

Marie sa...

Hej. Long time no "seen" så kul att stöta på varann igen :-)
Gisses så fina bilder du tar. Ser att makro är av intresse. Kul att du gillar min "Petals". Hare gott.

Tatjana Parkacheva sa...

Great black and white photography.

Regards and best wishes

Magnus sa...

Marie: Tack..ja det var länge sen, men jag tar ju ibland "time out" när inspirationen tryter, eller när jag har annat för mig, men jag återkommer alltid.

Tatjana: Thx!

lina@home sweet home sa...

Looks mysterious for me :)

Robert Nicolaescu sa...

Very interesting! Best wishes!

eileeninmd sa...

Lovely B&W image! Happy Scenic Sunday!

Vita Stunder sa...

Fint att hitta tillbaka till dina bilder!
Den här bilden gillas mycket :)

Joyful sa...

Great photo!

Magnus sa...

vita stunder: Tack..trevligt att du kikade in, bilden blev nog inte så tokig ändå ;).

Deli sa...

Amazing shot :)

Christine @ Mama Papa Barn sa...

effektfull bild

Found you via Costin Comba; I am following the blog.

Var så god och besök min blog om du vill!